7/2/09

Ανακοίνωσις ενάρξεως παραδόσεων εις το μάθημα: Αντιδραστική Σεξολογία

Παρουσίαση του λέκτορα:
Αγαπητά μου παιδιά, είμαι ο antidrasi+sex, έλαβα την τιμή να μου δοθεί η έδρα της Αντιδραστικής Σεξολογίας στο ορθάνοιχτο Πανεπιστήμιο υπό του Πρυτάνεως, Dr.Flantza, τον οποίο και ευχαριστώ για αυτή την τιμή.
Οι διαλέξεις άργησαν να ξεκινήσουν, διότι:
- Το θέμα είναι υπέρτατα σοβαρό και δεν παίρνει προχειρότητες.
- Παρότι φανατικός και βαθύς μελετητής του αντικειμένου, εξ΄ορισμού του αντικειμένου, δεν είμαι υπέρτατη αυθεντία -δεν υπάρχει αυτή, κάτι τύποι που δηλώνουν κάτι τέτοιο είναι μάλλον κομπογιαννίτες -πόσο μάλλον όταν το επίθετο τους παραπέμπει στην μοναστική ζωή...
- Έπρεπε να βρω εναρκτήριο θέμα

Και ω, μου ήρθε η επιφοίτηση:
Τι πιο φυσιολογικό, να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή: Το θέμα της πρώτης διαλέξεως μας, θα είναι:
"Αυνανισμός, αυτός ο παρεξηγημένος γνωστός μας (ή αλλιώς, υπέρ μαλακίας!)"
Παρακαλώ, παρακολουθείτε την κίνηση στο αμφιθέατρο, σύντομα κοντά σας!

Επισημάνσεις:
-Παρότι η έδρα λέγεται "αντιδραστική σεξολογία" η θέσις του λέκτορος είναι ότι δεν υπάρχει τίποτε αντιδραστικό στο σεξ. Αυτά είναι για κολλημένους ανέραστους, όχι στο σώμα, αλλά στο μυαλό. Στο σώμα, σε όλους τυχαίνει να περάσουν φάσεις αγαμίας. Εκτός από τον λέκτορα. Η επιστημονική έρευνα δεν χωράει ξεκούραση!
-Ο λέκτορας είναι ανοιχτός σε αμφισβήτηση της αυθεντίας του -είπαμε δεν είμαι υπέρτατη αυθεντία, όχι σκέτη!- ειδικά εφόσον αυτή θα οδηγήσει σε αναβάθμιση της επιστημονικής έρευνας και ακόμα περισσότερο της εργαστηριακής/πειραματικής εμπειρίας -του ιδίου.
-Όσοι θέλετε να λύσετε τα γκομενικά σας, να πάτε στη Μυρτώ της Athens Voice. Εδώ είμαστε σοβαροί άνθρωποι.

1 σχόλιο:

Lucha Libre είπε...

Αξιότιμε κε καθηγητά, περιμένουμε ανυπόμονα τα φώτα σας.
Μπούτι δεν θα κλείσουμε από την αγωνία.